Hur gör jag en beställning?

Det är ganska enkelt att beställa hos Winparts. Vi har sett till att vår kassa är enkel att använda. För att vara extra säker på att processen är tydlig kan du gå till produktsidan för att se mer information. När du har valt produkt har vi lagt upp en steg-för-steg-plan:

Steg 1. Välj en produktkategori och välj de artiklar du vill köpa.
Steg 2. Klicka pÃ¥ knappen â€?Lägg i varukorgenâ€? pÃ¥ kategori- eller produktsidan.
Steg 3. För att gÃ¥ vidare till kassan, klicka pÃ¥ varukorgen i det övre högra hörnet eller klicka pÃ¥ â€?GÃ¥ till kassanâ€? i rullgardinsmenyn.
Steg 4. Kontrollera att kvantiteterna stämmer och att du har lagt rätt produkter i varukorgen.
Steg 5. Ny kund? Fyll i de obligatoriska fälten. Redan kund? Använd din e-postadress och ditt lösenord för att logga in. Klicka på Logga in – dina inloggningsuppgifter är helt konfidentiella, behandlas med största försiktighet och används endast för (framtida) beställningar.
Steg 6. Fortsätt med din beställning. Välj önskad betalningsmetod och fyll i fältet för leveransadress.

Tips: Har du beställt delar som är specifika för ditt fordon? Använd vår fordonsväljare genom att välja ditt fordon. Kontrollera i specifikationerna att tillverkningsdatumet är korrekt.

Efter att du har betalat och lagt din beställning bekräftar vi din beställning via e-post. Du kan ocksÃ¥ använda ditt My Winparts-konto för att kontrollera statusen pÃ¥ din beställning, fakturor och skicka frÃ¥gor. SÃ¥ snart din beställning har lämnat vÃ¥rt lager skickar vi dig en spÃ¥rningskod via e-post. Med denna information kan du spÃ¥ra paketet/paketen före och under transporten.

Klicka här för att återgå till Winparts kundtjänst.